Sunday, March 20, 2011

Daria Kamyshnikova

Ini merupakan salah satu asgment yang di tugaskan oleh bos aku untuk cover event sempena pertandingan pidato peringkat kebangsaan..

Kebetulan kitorang sampai lewat dan time tu si Daria ni tengah makan..kesian jgk aku tengok si Daria ni terpaksa tangguh makan demi untuk menjawab soalan yang ditanya oleh reporter yg datang dgn aku...

Apa yang mengagumkan aku tentang minah ni ialah kefasihan dlm berbahasa melayu...
teringat la aku time kt universiti dulu aku ada amik bahasa jpun tp rugi sebab aku tak amalkan dan sekarang kalu diuji bahasa jepun aku mungkin dah merangkak nk menjawab balik..

Apa pun aku harap korang yang ada amik bahasa asing untuk blaja praktikkan sungguh-sungguh supaya tak rugi di kemudian hari...

kepada sensei Aizah aku slalu ingat jasa dia time mengajar aku kat Uitm dulu..

No comments:

Post a Comment